سهیلاسهیلا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات شیرین کودکی من...

-

1391/2/2 20:03
نویسنده : سهیلا سعیدی
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیدوارم همتون شاد و خندون باشید...

دلم براتون تنگ شده بودااااااااااااااا

سهیلا جون

تا میخواستم به بابا جونم زنگ بزنم برام پفک بگیره که آبجی راحله جونم ازم عکس گرفت چشمکلبخند

سهیلا

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده...

ای بابا باز این داداش از من عکس گرفت

حالا اگه گذاشت دو دقیقه با خودم باشم ناراحت

سهیلا

امان از دست این داداشی با این کاراش... تشویق

سهیلا

مراقب خودتون باشید

خدا جونم فراموش نکنید قلببای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:08
سلام خوشگل خانوم چطوري آبجي جونم ؟؟؟ ممنون كه پيشم اومدي


ghorboonet khahesh mikonam dadash ilia
ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:09
بدو بيا كه نقاشي هامو گذاشتم بدو ديگه اومديييييييييييييييييييييي


alan miam
ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:11
يادم رفت بگم عكس هات هم مثل هميشه ناز شدند
بابا تو كه خودت يه پا عروسكي چقدر شال وكلاه قرمز بهت مياد


to lotf dari dada
مامان سوگل
4 اردیبهشت 91 9:17
ای شیطون پس تو هم هر وقت خوراکی میخوای میری دست به دامن بابا جونت میشی
خیلی عکسای قشنگی داری سهیلا جون، ایشالا خدا حافظت باشه


ممنون خاله به سوگل سلام برسونید
فسقلی
4 اردیبهشت 91 9:51
سلام سهیلا جون چه عکسای قشنگی گرفتی


لطف دارید...
ریحانه جون
5 اردیبهشت 91 16:32
سلام... ناقلا راستشو بگو داشتی با کی صحبت می کردی؟!!!!
عکسات خوشگل بود... مثل اینکه تو هم مثل من نمی ذاری تا ازت عکس بگیرن!!!

slm reihane joonam mamnoon k pisham oumadi
dashtam b babaee zang mizadam
doost daram khodam bishtar az digaran ax begiram
bazam bia



مامان بابای الیسا
5 اردیبهشت 91 21:13
salam golam
to che nazi. delam mikhad lopat ro gaz begiram asalam. kheyli khoshgeli. dooset daram gola. miboosamaet bye. babaye elisa


manam elisa joono kheili doost daram behesh slm beresoonid
mamnoon k oumadid
ilijoon
6 اردیبهشت 91 9:44

براي آبجي جونم
پيشم بيا


mamnoon dadashi chashm alan miam
م
6 اردیبهشت 91 18:05
سلام ملوسک خانوم...
به قول دوستان عکسات تو حلقم چه خبرا؟خوب بهمون سر میزنی!!!!اما من که میام حتی اگه نیای اره شک نکنخوب کار نداری؟بااااااااای


slm AZizam manoon to khubi? man k hamishe behetoon sar mizanam amma bashe chashm
moraghebe khodet bash
آرزوهای رنگی
6 اردیبهشت 91 22:36
سلام وتبریک بخاطر فرزندان ناز وزیبا .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید


ممنون حتما
ارزوهای رنگی
7 اردیبهشت 91 17:06
سلام وممنون که از کارهام دیدن کردید.نقاشی سهیلاجان را تا سه ماه آینده میتونید در وبلاگم مشاهده کنید.فقط میخواستم بدونم که عکسش را خودم انتخاب کنم یا اینکه خودتان انتخاب میکنید ونقاشی سیاه قلم باشد یا رنگ روغن ؟منتظر نظرتان هستم.


سلام لطف میکنید ممنونم ازتون
هر کدومشو که خودتون انتخاب کردید میسپرم به خودتون
پیروز باشید
م
9 اردیبهشت 91 0:19
سلام ملوسک...
عزیزم خوبی؟؟؟؟ممنون که اومدی
از خان داداشت هم بابت نظرات تشکر کن هر چند همش میگی من در جریان نیستمبعد قضیه کمک خواستن برا نصب پرچم به خودم گفتم دیگه به وبشون سر نمیزنم اما خب وقتی کسی میاد نمیشه ادم نره.
خب فعلا بای.شب شیک....

slm mamnoon khubam shoma khubid? hanoozam man dar jaryan nistam labod dadasham kari dashte
shabe shoma ham bekheir
ilijoon
9 اردیبهشت 91 23:10
سلام خوشگل خانوم ناپيدايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستت دارم آبجي جونم


slm dadashi manam dooset daram chera miam behet sar mizam to khabar nadari
ilijoon
10 اردیبهشت 91 18:59
سلام آبجي جونم خوبي ؟ممنون كه اومديد از داداشي هم تشكر كن بابت نظرات خوبش


slm khahesh mikonam dadash ili
chashm
ilijoon
12 اردیبهشت 91 23:17

تقديم به آبجي جون خودم


mamnoon dadashie khubam
نازنین جون
13 اردیبهشت 91 16:50
سلام چه دختری چه جیگری
وای چقد صفحه تون سنگین شده باز نمیشه نشد همه عکسارو من و مامانم ببینیم البته فکر کنم سرعت نت هم پایینه مرسی اومدی پیشما سهیلا جون


slm mamnoon azizam lotf kardid
یاس3
14 اردیبهشت 91 0:42
سلام سهیلا جون
چه طور مطوری؟


khubam dadashi mamnoon
مام پارسا
14 اردیبهشت 91 2:29
سلام عزیزم.سهیلا جون شما چقدر نازی.
ممنون که به ما سر زدید


slm khahesh mikonam lotf darid shoma
ilijoon
17 اردیبهشت 91 12:31



ممنون داداش جونم
ilijoon
18 اردیبهشت 91 17:07
پس كجاست عكس هاي جديدت؟؟؟؟؟
عكس علي كوچولو رو هم اگر ميشه بذار دلمون براي هر دوتاتون تنگ شده


چشم داداشی به زودی میزارم
مامان سوگل
9 خرداد 91 22:22
فسقلی پس کجایی نیستی؟؟؟


khale joon miam be hamin zoodia
be sogol slm beresoonid
محمد.ح کیانی (یاس2)
4 تیر 91 18:59
سلام عزیزکم...
سهیلا جون امروز به تاریخ 4/4/91
از داداشیت جدا شدم...بش بگو فراموشم نکنه.
امیدوارم تورو هم یه روزی ببینم...

سلام داداش محمد خوبی؟ داداشی خیلی ازت تعریف میکنه و هیچوقت خودت و خوبیهاتو فراموش نخواهد کرد خاطرجمع باش، ایشاالله سال دیگه داداشی و خودت و گروه یاس که داداشیم کوچیکترین عضوشه با کمک خدا و دعاهای ما به خصوص من بهترین رتبه ها رو میارید. فقط باید تلاش کرد و زحمت کشید.
حتما یه روز میام با داداشی پیش گروهتون...
مراقب خودت باش. فعلا بابای
ریحانه جون
29 تیر 91 1:09
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥
———————————♥

سلام آپم

Slm reihane joonam
Mamnoon k khabaram kardi azizam
یاس 2
6 مرداد 91 17:37
په این نظراتی که من واسه این کوچولو میزارم کو هااااااا؟؟؟؟

Dadashi man k hame nazarateto tayid kardam ye khurde deghat mibini
Moraghebe khodet bash
Dadash Ebi ham salam moresoone...